Távgondoskodás (Segélyhívó)
A Távgondoskodás az időseknek, betegeknek kifejlesztett speciális szolgáltatás, mely a Segélyhívóból és az azt figyelő Távfelügyeletből áll. 
Az easyAID segélyhívó készülék használatával biztonságban tudhatja hozzátartozóit. Egy hirtelen bekövetkező súlyos vészhelyzetben (pl. rosszullét, baleset vagy betörés) a legtöbb esetben már nincs lehetőség telefonálásra, pedig krízishelyzetben az ember élete is múlhat azon, hogy időben érkezik-e a segítség. Az easyAID segélyhívó készülék pánikgombjának egyszerű megnyomásával gyors segítségre számíthat.
Nincs vissajelzés - A telefonkapcsolat vagy a készülék hibájáról nem kapunk azonnali visszajelzést, ezért egy kapcsolati vagy készülékhiba esetén bekövetkező váratlan vészhelyzet tragédiához is vezethet.
Többlet költség - A vezetékes telefonvonal használati korlátokat, előfizetése többletköltséget jelent a felhasználónak.
Az üzemeltetéshez nincs szükség vezetékes telefonvonalra így az nem okoz többletköltséget. A készülék hordozható, a lakás bármely helyiségében elhelyezhető ahol a térerő biztosított. Elutazás vagy elköltözés esetén csak a címváltozás bejelentésére van szükség.
A készülékbe beépített kihangosító rendszer a csökkent hallóképességű betegek számára is könnyű használatot biztosít. Nagy érzékenységű mikrofon lehetővé teszi a gondozott számára, hogy akár 4-5 méter távolságból is beszélgetést folytathasson szeretteivel vagy a diszpécserrel anélkül, hogy a készülékhez kellene fáradnia.
Az ápolói nyugta funkció az Ön nyugalmát szolgálja. Alkalmazásával telefonján követheti nyomon, hogy az Ön által megbízott gondozó a segélyhívást követően mennyi időn belül jelent meg hozzátartozójánál a szükséges ellátás megkezdéséhez.
A szolgáltatatás keretében a vész- és állapotjelzéseket 24 órás készenléti diszpécserközpont fogadja. Segélyhívás esetén, a diszpécser monitorján megjelennek az ügyfél adatai és a sorrendben elvégzendő intézkedések. A segítségnyújtást speciálisan képzett szakemberek azonnal megkezdik. Sürgős beavatkozást igénylő események bekövetkeztekor értesítik a gondozott szakápolóját valamint a szolgáltatási szerződésben megjelölt közvetlen hozzátartozókat.
- Segélyhívóval a használója jelzést tud küldeni vészhelyzet esetén.
- Távfelügyeleti központban figyelik a jelzéseket és segítséget küldenek a helyszínre.
Az easyAID segélyhívó készülék használatával biztonságban tudhatja hozzátartozóit. Egy hirtelen bekövetkező súlyos vészhelyzetben (pl. rosszullét, baleset vagy betörés) a legtöbb esetben már nincs lehetőség telefonálásra, pedig krízishelyzetben az ember élete is múlhat azon, hogy időben érkezik-e a segítség. Az easyAID segélyhívó készülék pánikgombjának egyszerű megnyomásával gyors segítségre számíthat.
Hagyományos segélyhívók
Helyhez kötött - A telefonvonallal működő segélyhívó készülékek helyhez kötöttek, működésük a telefonvonal hibájával egyszerűen blokkolható.Nincs vissajelzés - A telefonkapcsolat vagy a készülék hibájáról nem kapunk azonnali visszajelzést, ezért egy kapcsolati vagy készülékhiba esetén bekövetkező váratlan vészhelyzet tragédiához is vezethet.
Többlet költség - A vezetékes telefonvonal használati korlátokat, előfizetése többletköltséget jelent a felhasználónak.
EasyAID segélyhívó előnyei
Az easyAID segélyhívó készülék az egész ország területén lefedettséget biztosító mobilhálózaton működik így nem csak a lakásban, hanem azt elhagyva az ország bármely pontján gondoskodik az Ön biztonságáról.Az üzemeltetéshez nincs szükség vezetékes telefonvonalra így az nem okoz többletköltséget. A készülék hordozható, a lakás bármely helyiségében elhelyezhető ahol a térerő biztosított. Elutazás vagy elköltözés esetén csak a címváltozás bejelentésére van szükség.
A készülékbe beépített kihangosító rendszer a csökkent hallóképességű betegek számára is könnyű használatot biztosít. Nagy érzékenységű mikrofon lehetővé teszi a gondozott számára, hogy akár 4-5 méter távolságból is beszélgetést folytathasson szeretteivel vagy a diszpécserrel anélkül, hogy a készülékhez kellene fáradnia.
Az ápolói nyugta funkció az Ön nyugalmát szolgálja. Alkalmazásával telefonján követheti nyomon, hogy az Ön által megbízott gondozó a segélyhívást követően mennyi időn belül jelent meg hozzátartozójánál a szükséges ellátás megkezdéséhez.
Segélyhívó távfelügyeleti szolgáltatással
A szolgáltatatás keretében a vész- és állapotjelzéseket 24 órás készenléti diszpécserközpont fogadja. Segélyhívás esetén, a diszpécser monitorján megjelennek az ügyfél adatai és a sorrendben elvégzendő intézkedések. A segítségnyújtást speciálisan képzett szakemberek azonnal megkezdik. Sürgős beavatkozást igénylő események bekövetkeztekor értesítik a gondozott szakápolóját valamint a szolgáltatási szerződésben megjelölt közvetlen hozzátartozókat.
Minden ami távfelügyelet
Teljeskörű biztonsági szolgáltatások országosan!
Legyen bárhol otthona vagy ingatlana, mi segítünk kiválasztani Önnek a legjobb ajánlatot, szakértelem versenyképes áron, garanciákkal
3 évtized szakértelme egy oldalon.
Hétfőtől péntekig: 0800 - 1700
Szombat, vasárnap: 0800 - 1200
Teljeskörű biztonsági szolgáltatások országosan!
Legyen bárhol otthona vagy ingatlana, mi segítünk kiválasztani Önnek a legjobb ajánlatot, szakértelem versenyképes áron, garanciákkal
3 évtized szakértelme egy oldalon.
Hétfőtől péntekig: 0800 - 1700
Szombat, vasárnap: 0800 - 1200
Szolgáltatások
© 1990 - 2025  Minden jog fenntartva!